Davor Mezak poigrava se još jednom dimenzijom (ne-, nad-) ljudskosti, posežući za temom genetskog inženjeringa i «bezgriješnog» reproduktivnog kloniranja, kreacije potomstva posredovanjem znanosti koja kopira prirodu, što je tradicionalno metodologija upravo - umjetnosti. Mezak se još jednom odriče za svoj rad karakteristične kombinacije high-tech (video) i low-tech (slikarskog) medija. Ovoga puta u Clone Stamp grafičkoj alatki asocijativnog naziva intervenira na fotografije nađene na Internetu – lijepih anonimnih modela, top-modela i celebrities-a poput Ronalda, živuće legende i najboljeg nogometaša svijeta, ali i zloslavnog Miloševića. Žene s fotografija transformirane su u sci-fi bića s trećim okom ili dvije očne šarenice, monstrume bez nosa (lice bez nosa je poželjna osobina kod križanja angora mački) ili s pinocchijevskim «lažljivim» nosom koji lijepu ženu pretvara u humorni lik. Mezak tako nastalu uvrnutu menažeriju likova naziva Clon-error, poput Ripleyinih neuspjelih i odbačenih prethodnica s usađenim Alienovim genetskim zapisom. Tu su i hibridni likovi (poput mitskih kentaura i sirena – snažnih slika čovjekove dvostruke prirode, životinjske i «božanske») nastali kalemljenjem kukca na tijelo manekenke, istodobno poželjni i gnjusni; žena-gusjenica i žena-skakavac (kombinacija bića različitih mjerila - dimenzija) podsjećaju na moguće čudovišne pogreške znanstvenika u ulozi stvoritelja (mijenja li se time slika Boga? Voltaire je rekao «ukoliko nas je Bog stvorio na svoju sliku i priliku, mi smo mu istom mjerom uzvratili»...). Ne vodi li «kloniranje» Naomi Cambel (njezin lik multipliciran je u raster dekorativnog učinka) do devalvacije ljepote, a umnažanje nogometnog asa u besmislenu situaciju sastavljanja momčadi od samih pobjednika, svih s identičnom igraćom strategijom? Simbol ženstvenosti i objekt požude - bradavice na grudima manekenke, Mezak je «klonirao» usadivši ih na mjesto ženinih očiju, nakon čega ona doslovno ima «prodoran pogled». Žena s ticalima ili sisaljkama i doslovno postaje – femme fatale, zavodljivi predator. (predgovor: S. Kalčić)